Airbus A321 Aeroflot: най-добрите седалки и карта на кабината. Всичко за самолета A321

Какво представлява Airbus A321, къде да разгледаме картата на кабината, как да изберем най-добрите места в Аерофлот - едва ли някой е мислил за тези въпроси, когато купува билети.

Напоследък се наблюдава нарастване на популярността пътнически въздушен транспорт. Разбира се, това е по-удобно и надеждно от пътуването наземен транспорт. Да, и можете да спестите време, особено ако трябва спешно да стигнете някъде.

Популярният самолет на Аерофлот е Airbus A321. Хората, които пътуват малко, не знаят какъв самолет е и какъв комфорт ги очаква. Но, както при други самолети, основното е да изберете правилните места за пътуване.

Помислете за предимствата и недостатъците на летенето на самолета A321, оформлението на кабината на Aeroflot, модификацията на Airbus и най-добрите седалки.

Във връзка с

Описание на Airbus A321 и неговите технически характеристики

Airbus A321-200

Пътнически самолети. Той стана следващият модел след A320.

Появява се в руските авиокомпании през 1994 г. Airbus е основният разработчик.

Но въпреки факта, че лайнерът се произвежда повече от десетилетие, производството му продължава и до днес. Това се дължи на надеждността на самолета и голямата необходимост от използване при пътнически трафик.

Общо има два модела Airbus A321, което се потвърждава от Wikipedia, те имат различна модификация - A321-100 и A321-200:

  1. A321-100 е разработен от служителите на компанията през 1993 г. През същата година самолетът излетя в небето и премина сертифицирането си. Тъй като самолетът се е доказал с положителна страна, през 1993 г. започва да се произвежда масово. И, което е важно, Airbuss от тази модификация се произвеждат и до днес.
  2. A321-200 с увеличено тегло при излитане, както и увеличен обхват на полета. Лайнерът е разработен в продължение на две години от 1994 до 1996 г. Първоначално създадена като конкурент на лайнера на Boeing, немската компания стана клиент, който първи купи самолета. Те поръчаха самолета дори когато не беше пуснат в масово производство. Предвид надеждните технически характеристики, самолетът се произвежда и до днес.


Спецификацииподложка:

  1. По време на полет той достига скорост от 890 км/ч.
  2. Обхватът на полета с максимално натоварване е 6000 км без зареждане с гориво.
  3. Максималният A321 може да се изкачи на височина от 11 900 км.
  4. Двигателят, инсталиран на самолета, е произведен от Airbus и принадлежи към модификацията CFMI CFM56-5A/5B.
  5. Размахът на крилата е 34,1 метра.
  6. Височината на самолета е около 12 метра.
  7. Кабината на самолети от различни модификации практически не се различава една от друга. Благодарение на това пилотите могат да се прехвърлят от един на друг без проблеми.
  8. Дължината на самолета е 44,51 метра.
  9. По време на полет показва доста прилични характеристики, тъй като разходът на гориво е минимален.
  10. Самолетите са оборудвани с надеждни двигатели и следователно всеки пътник може да бъде спокоен за безопасността си по време на полет.

Не струва нищо:През 2015 г. Airbus беше модифициран и бяха монтирани нови двигатели на самолета, което дава още по-голяма увереност в комфорта и безопасността.

Основната отличителна черта на самолетите Airbus е, че всички пилотски кабини са направени по един и същ принцип. Следователно, достатъчно е пилотът да завърши един курс и след това да може да лети с пътнически лайнер, а след това и с товарен лайнер.

Разположение на седалките

Аерофлот използва два вида Airbus A321 за превоз на пътници. Колко места има? Единият е икономична класа и е предназначен за 220 места, а вторият комбинира бизнес класа и икономична седалка. Тази облицовка е предназначена за 185 пътнически места.Помислете за местоположението на седалките в двукласното оформление на Airbus 321, тъй като този тип е много търсен.

Седалки в Airbus A321 чрез модификации

Както при други самолети, бизнес класата се намира в носа на лайнера. Според Схема на Airbus Industrie A321, бизнес класа - това са редове от първи до седми. Седалките всъщност си струва да изберете, тъй като разстоянието между седалките е достатъчно голямо и можете да се разхождате свободно. Освен това самите столове са по-удобни, а менюто е най-разнообразно.

Най-популярни са местата, които се намират до прозореца или илюминатора. Това се дължи на факта, че минаващите не пречат на туристите. И разбира се – незабравима гледка от прозореца.

Но дори и в бизнес класата има места, които не са напълно успешни за пътниците и това може да се види на снимката на кабината на Airbus 321. Например седалки на първия и седмия ред. Това се дължи на факта, че първият ред се намира в близост до тоалетните, а седмият ред е разположен до сервизните помещения. В резултат на това ще има постоянно движение на пътници и персонал. Също така, предвид близостта на местоположението, светлината ще свети постоянно както през деня, така и през нощта, така че е малко вероятно да можете да спите. Седмият ред също не си струва да избирате, тъй като непосредствено зад него има преграда, водеща към икономичната класа. Следователно звуците, идващи от съседната кабина, няма да ви позволят да си починете по време на полет.

Отиваме в кабината на икономичната класа.Гледайки го, веднага можем да кажем, че местоположението на седалките в Airbus A321 от този тип не е много удобно. Първо, има само един проход, а седалките са подредени три в редица. Тук има места от 8 до 31. Но въпреки факта, че тези места са по-нисък клас, самите места са доста удобни и практически не се различават от първия салон.

Забележка:когато избирате места в икономична класа, по-добре е да изберете места на ред 8. Това се дължи на факта, че пред седалките остава само преграда. Те са особено удобни за високи хора, тъй като има къде да опънете краката си.

Можете също да изберете седалки на 20-ти ред с обозначения A и F. Има и голямо пространство пред седалките.

Обмислили сме по-удобни места. Но, както и в другия лайнер, тук има лоши места, билети за които не си струва да се купуват. Това са места, разположени на редове 19 и 18, 31. Те ​​също са разположени до тоалетната, така че не трябва да избирате за тях.

Решихме избора на места. Нека да видим какво казват за предимствата и недостатъците на A321.

Как да изберем правилните седалки в Airbus A321

Общи препоръки как да изберете най-добрите места:

  1. За да пристъпите към избора на място, като се съсредоточите върху схемата седалки Airbus 321 е достатъчен, за да започнете да решавате в кой клас ще летите.
  2. Ако това е икономична класа, тогава не трябва да избирате места на последния ред, а местата, разположени до пътеката, не са напълно подходящи, ако планирате да се отпуснете по време на полета.
  3. Когато избирате седалки в бизнес класа, не бива да избирате седалки на първия ред, тъй като предвид големия трафик няма да можете да прекарате времето си спокойно в полет.
  4. Освен това, когато избирате места, не забравяйте да обърнете внимание на това колко сте готови да похарчите за закупуване на билет. Бизнес класата е много по-скъпа от икономичната. Следователно места на места, но не трябва да забравяте за финансовата страна на въпроса.

Въз основа на плана на самолета Airbus 321 ще можете да направите правилния избор.

Airbus A321 положителни и отрицателни точки

Първо за ползите:

  • въпреки факта, че първият лайнер е пуснат от поточната линия преди повече от 20 години, основното му предимство е отличното му представяне, преди всичко полетно представяне;
  • товароносимостта е доста прилична в сравнение с други самолети;
  • достатъчен пътнически капацитет;
  • купето е доста просторно;
  • високата шумоизолация ви позволява да се отпуснете и да се насладите на полета по време на полета.

Всъщност подложката е удобна, удобна е, тиха и удобна.

Но сред положителните качества има и отрицателни. Едно от тях е, че първото му издание е преди много години. Ето защо в съвременното самолетостроене се появиха голям брой конкуренти, които могат да се конкурират както по комфорт, така и по технически характеристики.

Въпреки факта, че в съвременния свят на авиолайнерите има голям избор, най-често пътниците избират самолетите от серия A321. Именно в него можете да седите удобно.

Освен това, ако използвате услугите на Aeroflot, получавате редица предимства:

  • професионализмът на пилотите и персонала е поразителен;
  • цената на билетите е по-изгодна, отколкото в търговските компании;
  • благодарение на правилния подход към задълженията си служителите осигуряват на своите пътници по-голяма надеждност и комфорт.

Когато избирате удобни седалки за вашето пътуване, обърнете внимание на схемата за сядане на Airbus 321. В крайна сметка от правилен изборзависи от това как прекарвате времето си в полет.

Гледайте видеоклип, който обяснява как да изберете най-добрата седалка в самолет:

Airbus A321 е най-уникалният и удобен пътнически лайнерот серията A320. Към днешна дата има много конфигурации на този самолет, всички те са проектирани за различна продължителност на полета и пътнически капацитет.

Пътническият самолет е произведен във Франция и е предназначен за обхват на полета на A321 до 5500 км. Той има капацитет от 185 пътнически места, от които 16 са запазени за седалки с повишен комфорт и 169 места в икономична класа.

Има няколко конфигурации на кабината:

  • еднокласна кабина - включва до 220 места в икономична класа;
  • двукласна кабина - включва бизнес и икономична класа с капацитет 185 места;
  • чартърна версия - капацитет до 220 места.

Самолет A321 200

За да разберете местоположението на всички седалки и да изберете най-удобната от тях, трябва да вземете предвид оформлението на кабината A321.


1-7 ред бизнес класа.От седемте реда първият и седмият са най-неудобни. Това се дължи на факта, че първият е близо до банята, а седмият е до икономичната класа.

8 ред икономична класа.Осмият ред е най-удобната седалка от цялата икономична класа. Редът се намира близо до аварийния изход, така че има много празно място. Тези места също са добри, защото вие първи ще получите напитки и леки ястия.

9 - 17 ред.Най-често срещаните седалки, които побират обикновените пътници на Airbus A321.

18 ред.Неудобството на тези места е, че се намират в близост до тоалетните. Което може да причини дискомфорт.

19 ред.Този ред е подобен на осмия ред, тъй като се намира близо до аварийния изход. Но наблизо има тоалетна, което се отразява на комфорта.

20 ред.Това е страхотно място с много място за краката и отворени прозорци.

30 ред ( седалки C-D) . Те са неудобни места, това се дължи на близкото разположение на тоалетната.

31 ред.Най-неудобните седалки в самолета. Това се дължи на близкото разположение на тоалетната и стената, което няма да позволи на столовете да се разширят. Следователно през цялото време на полета ще бъдете в една позиция.

Дизайнът на самолета Airbus A321 100/200

Този самолет принадлежи към семейството на тесните пътнически лайнери. Дизайнът на A321 допринесе за 25% увеличение на седалките в сравнение с предишния модел.

В бизнес класа има 4 места в редица.

Всички места са с повишен комфорт. В икономичната класа има 6 места в един ред. Лайнерът е с подсилено шаси, нисък шум и емисии на вредни вещества в атмосферата.

Моделът включва допълнителни резервоари за гориво и мощни двигатели. На борда има 4 пътнически и 4 аварийни изхода. Конструкцията на самолета допринася за поемането на тегло до 94 хиляди кг.

Модел крило на А321 Sharklets

Пътническият лайнер A321 има уникален модел крило Sharklets Shark Fin, който ви позволява да увеличите Ограничение на теглототранспортирани товари с 2 тона, увеличаване на обхвата на полета с 900 км.

Но основната характеристика на това крило е повишената икономия на гориво, която е до 3,5%. Повишена скорост на нарастване на производителността и крейсерска скорост.


Модификации на A321Airbus

Има две модификации на пътническия лайнер A321. Като цяло те нямат големи промени в характеристиките и дизайна на самолетите.

Модел A321 100- Проектиран за малък обхват на полет.

Модел A321 200— инсталирани допълнителни резервоари за гориво и мощни двигатели. Тази версия е предназначена за полети на дълги разстояния.

Модел A321neo - е последната модификация на този модел. Монтира се на облицовката съвременно оборудване, мощни нови двигатели и по-закръглени Sharklets. Строителството на A321neo е планирано за 2018 г.

Тази версия е разработена през 1993 г. и е първата модификация на A321. През същата година са извършени сертифицирането и първият полет.

Самолетът е оборудван с двигатели 146,8 kN V2500 или 142,3 kN CFM56. Серийното производство започва през 1993 г. и продължава и до днес.

Airbus A321-200

Airbus A321-200 е по-късна модификация на A321.

Разработката на модела започва през 1994 г. и приключва едва през 1996 г. Модел 200 е създаден, за да се конкурира с пътническия самолет Боинг 757.

Новата версия беше оборудвана с допълнителни резервоари за гориво и нови по-мощни двигатели. Това даде възможност да се увеличи обхватът на полета и теглото при излитане на самолета. Серийното производство продължава и до днес.

Управление на Airbus A321

Двама пилоти участват в управлението на пътническия лайнер A321. Управлението се осъществява с помощта на френския дигитален комплекс Efis.

Този комплекс включва 6 широкоформатни многофункционални дисплея, на които се извежда цялата полетна и навигационна информация.

Също така, тази система следи всички неизправности и ги показва, което позволява на пилотите да получават подробна информация за полета и състоянието на самолета 321.


Характеристики и размери на самолет А321 100/200

Размери А321

Пътническо отделение

Полетни характеристики

Предимства и недостатъци на A321

предимства:

  • високо ниво на звукоизолация;
  • високо ниво на комфорт за екипажа и пътниците;
  • удобен и просторен интериор;
  • високи технически параметри;
  • голям капацитет.

недостатъци:

  • остарели модификации;
  • ограничена работа.

катастрофи Airbus A321-100/200

През октомври 2015 г. беше извършена терористична атака на борда на самолет А321 на редовен полет от Египет до Русия. Подложката принадлежеше руска авиокомпания"Когалимавия".

След излитане от Шарм ел-Шейх лайнерът изчезна от радарите, след известно време имаше катастрофа на Синайския полуостров.

На борда на самолета, извършил последния полет на A321, е имало 224 души, включително 7 членове на екипажа и 25 деца. След получаване на информация от намерените черни кутии, основната причина за катастрофата на самолета е взривяването на самоделно взривно устройство в опашната част на самолета.


Таблицата показва катастрофите, отнели голям брой човешки животи:

Година Място Брой на жертвите Описание
1990 Бангалор 92 Катастрофа при кацане, неизвестна причина
1992 Страсбург 87 Катастрофа при спускане, докато сте в управление на автопилот
2000 Бахрейн 143 Паднете в морето
2006 Сочи 113 Паднете в морето
2007 Сао Пауло 199 Излязъл от пистата при кацане и се блъснал в склад
2010 Исламабад 152 Катастрофа при кацане при трудни метеорологични условия
2014 Яванско море 162 Катастрофа в морето поради неизправност на автопилота
2015 френски алпи 150 Сблъсък с планинска верига
2015 Синайски полуостров 224 Самолетна атака
2016 Средиземно море 66 Разследването на катастрофата продължава

Видео за полет на Airbus A321-200

Гледай видеото. Полет Москва-Анапа

Airbus, или както го наричат ​​в родината ни "Airbus", днес е един от основните доставчици на самолети по света. Световноизвестната компания има собствени производствени мощности в няколко европейски страни: в Германия, Франция, Испания и Обединеното кралство. Седалището на авиационния гигант се намира в малък град, наречен Blagnac, който се намира в предградията на Тулуза, Франция. Персоналът е около 50 хиляди души. Авиокомпанията произвежда пълна линия самолет, включително самолет Airbus A321, чието оформление на кабината може да побере до 220 места (в уголемен вариант), в зависимост от желанието и конфигурацията на клиента.

Семейство "A320"

През осемдесетте години на миналия век тази линия от теснофюзелажни самолети в гамата на Airbus беше най-напредналата по отношение на технологиите. За първи път от серията беше използвана EDSU (система за електро-дистанционно управление) и за първи път кабината беше оборудвана със странични дръжки за управление вместо конвенционални кормилни колони. Оперението на самолета, крайните му крила на крилата са направени от композитни материали. Основните конкуренти на серията, особено разширената версия с индекс Airbus A321, бяха американският Boeing B737. Последните поколения на B737NG (Ново поколение) са оборудвани с електронни и автоматични системи, не по-лоши от Airbuses.

Повишено търсене

Търсенето на европейски самолети обаче расте с всеки изминал ден. През февруари 2008 г. заводът беше принуден да отвори допълнителен обект за сглобяване на такива самолети в Хамбург (Германия) поради рязкото увеличение на търсенето на модели. До този момент те се справяха с производствените мощности на един завод в Тулуза, където, наред с други неща, беше сглобен Airbus A321. Оформлението на кабината на самолета е определено от модела Airbus. Най-малкият от този клас е A318, с неговото оформление, една класа (икономичен Y) може да вземе на борда максимум 138 души.

Дългоочаквано освобождаване

През 1994 г. беше представена разширена версия на бестселъра. Авиокомпаниите, клиенти на завода, искаха да получат повече, но за приблизително същите пари. Преминаването към друг клас би означавало по-високи разходи за гориво, разрешителни и сертифициране, по-високи летищни такси и т.н. Затова дългоочакваното издание на модела Airbus A321 беше прието много топло в тесните кръгове на топ мениджъри от света на авиацията. Заводите в Тулуза и Хамбург бяха наводнени от поръчки, производството работеше 24 часа без прекъсване, работниците излизаха на три, а понякога и на четири смени. 321-вият влезе в пряка конкуренция с Boeing B757, въпреки факта, че последният има увеличен пътнически капацитет и обхват на полета. От 2005 г. B757 е спрян от производство, а броят на поръчките за Airbus A321 отново се е увеличил, въпреки ниския долар. За Airbus това остава доста сериозен проблем, тъй като исторически се е развило поръчките да се плащат в долари, въпреки че всички производствени обекти на концерна се намират в еврозоната.

Повече от A320

Увеличената дължина на фюзелажа позволява настаняване на 170 пътници в две кабини с различна степен на комфорт или до 220 души с максимално запълване на купето с бордови столове. Airbus също така оставя възможността на бъдещия оператор да избере оформлението на кабината от предложените приемливи опции за самолета Airbus A321. Разположението на седалките и разстоянието между тях могат да се променят до стойности от диапазона, предложен от производителя. В най-икономичната версия на кабината са монтирани 36 реда от две вградени седалки отляво и отдясно на пътеката и един ред, като правило, на третата двойка аварийни изходи с двойни седалки от противоположните страни на пътека. Има и възможност за подреждане на седалки в 35 реда от шест седалки в ред, 2 реда по четири места (при втория и третия чифт аварийни изходи) и последния ред от две седалки, монтирани в задната част на фюзелажа. При такива места за сядане кабината на Airbus A321 има минимално разстояние между съседните седалки от 28-30 сантиметра (около 11 инча).

Къде са най-добрите места?

Но дори и с такова разположение на самолета, можете да намерите места с повишен комфорт. Първите редове на кабината винаги се характеризират с увеличено пространство за краката. Дори в онези варианти на самолети, където икономичната класа е отделена от бизнес класата със стена, винаги ще има повече място, отколкото в пътеката. Допълнително предимство е фактът, че никой няма да хвърли столчето пред вас на колене, а в повечето случаи започват да се хранят от тук. Но авиокомпаниите почти винаги таксуват допълнително за тази резервация на място, както и за местата за авариен изход. Airbus A321 има четири чифта такива изходи, като на два от тях, в центъра на кабината, можете да опитате да резервирате място за себе си. Ако не сте дете, не сте пенсионер, не сте инвалид и не сте бременна жена, тогава ще ви бъде позволено да летите тук, ако не сте, ще бъдете трансплантирани. Това са правилата! Кокетно зад двойните седалки е друго удобно място за летене. Където няма място отпред. Резервацията на такова място не се заплаща и можете да изпънете краката си далеч напред. Ето реален шанс да получите най-доброто си място в самолета и дори безплатно. Освен това на тези места няма ограничения за категориите въздушни пътници. Всеки има право да седи тук!

Бизнес класа. Карта на седалката

"Airbus A321" може да бъде сглобен от няколко класа пътнически отделения. Първа класа винаги и навсякъде, във всяка авиокомпания, се отличава с удобни седалки, супер обслужване и специално отношение към тези, които я избират. Но бизнес класата може да бъде лишена. Например в Airbus A321 на Aeroflot разстоянието между седалките не е много по-голямо, отколкото в икономичната класа. От седемте реда двойни седалки, първият и последният ред, ако е възможно, е най-добре да не избирате за полета. Пътниците на първия ред ще бъдат обезпокоени от тясно разположената гардеробна преграда и наличието на бани, а последният, седми, ред се намира доста близо до шумната кабина в икономична класа.

12 март 2012 г. Без коментари


Отзивите за Airbus A321 200 са положителни във всички отношения както от пилоти, така и от пътници. Не е изненадващо, тъй като този модел на лайнера е оборудван с допълнителни двигатели в сравнение със самолета Airbus A321 100, промени са направени и в кабините в посока повишаване на комфорта на пътниците. И може да лети по-далеч от своя предшественик.

За първи път самолет от този модел излетя в небето през 1995 г.

Концернът Airbus Industry започва работа по самолетите Airbus A320 със среден обхват през 1984 г. От този момент започва конфронтацията между Airbus и гиганта в света на самолетостроенето Boeing.

При създаването на самолета A320 е използван целият най-нов дизайн на самолета. Самолетът от семейството Airbus A320 стана първият пътнически самолет в света, който има система за контрол на полета (EFIS)

Схема Кабина на Airbus A321-200 (разположение на местата)

Разположението на кабината (разположение на седалките) на airbus a321 200 е стандартно за всички лайнери от този клас: две пътнически кабини, бизнес и икономична класа. Общият брой на пътниците в двете каюти е 185 души.

Много пътници се страхуват от пътуването със самолет и затова често питат кое е най-безопасното място в самолета. Експертите отбелязват, че е трудно да се даде еднозначен отговор на този въпрос, тъй като в случай на извънредни ситуации е трудно да се предвиди хода на събитията. Следователно най-добрите (най-безопасните) места в airbus a321 200 могат да бъдат във всяка част на кабината. Но според статистиката най-често се намират пътници в опашната част на самолета, както и № 27A, № 27B, № 27C, № 27D, № 27E и № 27F, разположени в близост до аварийните изходи. по-безопасно.

От редове 1 до 5 на бизнес класата се появява специфична особеност - наличието на стойки за бебешки люлки, което прави тези места най-добрите за полети с деца, а за тези, които се надяват на тих и спокоен полет - допълнителен шум и суетене . Също така такива стойки се предлагат на 6-ти ред и са разположени на преградата (стената).

Самолет Airbus A321 200 може да лети 4260 км с пълен полезен товар и пълни резервоари. Може да лети на височина над 10 000 метра със скорост 900 км/ч.

Под марката Nordwind Airlines летят 8 самолета от модела Airbus A321-200 (Airbus A321-200). Това са номера на опашката: VQ-BOE, VQ-BOD, VQ-BRM, VQ-BRN, VQ-BRO, VQ-BRU, VP-BGH и VP-BRD. Абсолютно всички лайнери бяха закупени не нови и успяха да летят за други авиокомпании. Ето само някои от дъските:

  • VP-BRD е най-младият Airbus A321 от Nord Wind. Лайнерът направи първия си полет през май 2007 г. Оперира се от Kingfisher Airlines и ILFC.
  • Борд VQ-BOE - най-старият. Лайнерът направи първия си полет през април 2000 г. Оперирани от авиокомпании: Virgin Atlantic Airways, LTE International Airways, Volar Airlines, турски авиолинии, Air Berlin, MC Aviation Partners (MCAP).

Оформлението на кабината е една класа (само икономична класа). Така лайнерът ще побере 220 души. Това е с 50 души повече от същата компания на Аерофлот, която има бизнес класа, ще се намеси. Както виждате, компанията е заложила на количеството, а не на качеството на седалките.

Нека да преминем към анализ на най-добрите и най-лошите места в оформлението на кабината на Nord Wind Airbus A321.

Ред 1.Доста удобни места за летене. Има допълнително място за краката, тъй като няма преден ред. По същата причина никой няма да наклони облегалката на стола. Освен това в носа на самолета, като правило, няма проблеми с климатика.
Минусът на първия ред обаче е близостта до камбуза, а това е допълнителен шум и трафик. Често пътниците с малки деца седят на предните редове, което също допринася за "шума" на реда.
Ред 9 и 23 места F. Облегалките на седалките са ограничени при накланяне поради авариен люк зад седалката. Ще трябва да седите целия полет в една позиция на стола.
Ред 10 и 24.Не е добре добри местаза полета. Облегалките на седалките не се накланят, тъй като отзад има авариен изход, който не трябва да бъде блокиран от съображения за безопасност. Седалките D и F имат един малък плюс - има само две от тях в дясната лента, което е удобно за летене по двойки.
Ред 11 и 25.Може би най-добрите места за летене в това оформление на кабината. Отпред са авариен изход, така че тук има повече от достатъчно място за краката. Облегалката на седалките от предишния ред са блокирани, така че няма да пречат на спокойния полет. Тоалетни и кухня са разположени в другото крило на самолета, така че тук е още по-спокойно.
Има и минуси, но те нямат нищо общо с комфорта. Първо, такива места се разглобяват на първо място, така че не е толкова лесно да ги получите. Второ, проходите в тези редове не трябва да бъдат блокирани ръчен багаж(от съображения за безопасност), така че може да има проблеми с поставянето на вашите вещи. Трето, забранено е настаняването на възрастни хора и хора с увреждания, бременни жени, пътници с малки деца и животни.
Ред 36 Места C и D- намира се на много проходимо място, тъй като в близост има тоалетни. Пътниците и стюардесите постоянно ще ходят близо до тези места, което няма да добави комфорт на полета.

Ред 36.Най-лошите места за летене. Облегалките на седалките са блокирани поради преграда зад реда. Наличието на тоалетни в непосредствена близост говори само едно - винаги ще има опашки, шум, глъч и звуци от резервоар за източване. Освен това на последните редове винаги е по-задушно, ако самолетът няма индивидуален климатик. Единственият утешителен плюс е, че такива места не се посещават често и следователно има шанс да летите тук сами. Така че можете лесно да се разпределите на няколко стола. Но това е късметът.